Maatregelen

Maatregelen

Goed nieuws: onze restaurants gaan weer open vanaf 1 juni! Maar wat mag en kan er allemaal? Hieronder vindt u alle vragen én antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen u graag verder!

Algemeen
Wanneer is Restaurant Zuiver geopend?
Restaurant Zuiver is geopend vanaf 1 juni. Bekijk de openingstijden hier.
Aan welke richtlijnen moet ik mij houden?
Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als u het pand betreedt gaat u ermee akkoord dat u uzelf houdt aan deze regels. Alle regels vindt u hier.
Hoe gaan jullie om met de 1,5 meter afstand?
Wij hebben met looplijnen aangegeven waar u kunt lopen. Daarnaast vragen wij u om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers, ook als u in de wachtrij staat bij de entree. Ons team mag binnen de 1,5 meter aan uw tafel bestellingen opnemen, uitserveren en afruimen.
Hoe zorgen jullie dat er niet te veel mensen aanwezig zijn?
Ons restaurant werkt met reserveringsshifts. Zo kunnen wij onze gasten optimaal bedienen en zijn er niet meer mensen aanwezig dan toegestaan. Wij verzoeken u om uiterlijk 15 minuten voor het verstrijken van uw tijdshift om de rekening te vragen, zo kunnen wij uw tafel reinigen en klaar maken voor de volgende gasten. Het is niet mogelijk om buiten deze shifts een tafel te reserveren. Bekijk voor meer informatie over de reserveringsshifts onze reserveringspagina.
Reserveren
Hoe kan ik reserveren?
Reserveren kan via onze website en per mail via info@restaurantzuiver.nl. Voor elke reservering wordt een tafel binnen en een tafel op ons terras vrijgehouden. Bij aankomst kunt u aangeven waar u wenst plaats te nemen.
Met hoeveel personen kan ik reserveren?
Het is mogelijk om een tafel te reserveren met een maximum van tien personen. Wanneer u wilt reserveren voor een gezamenlijke huishouding die uit meer personen bestaat, verzoeken wij u om per mail contact op te nemen via info@restaurantzuiver.nl.
Mijn gewenste datum of tijdstip is online niet beschikbaar, kan ik wel reserveren?
Dit betekent helaas dat er geen plek is binnen de door u gekozen reserveringsshift. Wij ontvangen u graag op een ander moment!
Is het ook mogelijk om zonder reservering langs te komen?
Wanneer u niet gereserveerd heeft kunt u op locatie navraag doen voor de actuele beschikbaarheid.
Kan ik een plek op het terras reserveren?
Voor elke reservering wordt een tafel binnen en een tafel op ons terras vrijgehouden. Bij aankomst kunt u aangeven waar u wenst plaats te nemen.
Hygiene
Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?
Wij passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kunt u bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de tafels, stoelen en menukaart gereinigd wanneer een gast weggaat.
Welke hygiëneregels gelden er voor gasten?
Wij verzoeken u om bij de entree en bij een toiletbezoek uw handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen en contactloos te betalen (pin of mobiel).
Kan ik gebruik maken van de toiletten?
Jazeker, alle toiletten zijn geopend en worden vaker schoongemaakt.
Gezondheid
Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?
Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij verkouden zijn of koorts hebben, zij thuisblijven.
Hoe weten jullie of alle gasten gezond zijn?
Wij zullen bij de entree van onze locatie een aantal controlevragen stellen om de gezondheid te beoordelen van u en uw tafelgenoten. Wanneer u of uw tafelgenoten op een van deze vragen ‘ja’ kan beantwoorden, dan verzoeken wij deze persoon om terug te komen wanneer de gezondheid beter is.
– Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
– Heeft u het coronavirus (COVID-19) gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld in een lab?
– Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus (COVID-19) en heeft u in de afgelopen 14 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?
– Bent u in thuisisolatie omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het coronavirus (COVID-19) is vastgesteld?
Overig
Ik heb een online bestelling gedaan. Waar kan ik dit ophalen?
Wanneer u een online bestelling heeft gedaan, verzoeken wij u te melden bij de entree. Mocht hier op het betreffende moment geen collega van ons aanwezig zijn, dan verzoeken wij u even telefonisch contact met ons op te nemen via 088 984 83 00.
Hoe kan ik betalen?
Wij vragen u om contactloos te betalen. Dit kan met uw credit card, pinpas of met uw mobiel.
Evenementen
Wat zijn 1,5 meter-evenementen?
Dat zijn evenementen waarbij bezoekers gedurende het hele evenement 1,5 meter afstand kunnen houden van anderen. Met wat aanpassingen op onze locatie en (als dat nodig is) in uw programma is dat geen enkel probleem.
Waarom zou ik zo’n 1,5 meter evenement organiseren?
Ondanks dat digitale evenementen ook zeker kunnen, gaat er niets boven echte ontmoetingen. Het praat makkelijker, het is gezelliger, er is meer beleving én u kunt genieten van goed eten. Tijdens een 1,5 meter evenement is dit absoluut mogelijk.
Hoe wordt er gezorgd dat mijn gasten zich aan de 1,5 meter afstand houden?
Onze ruimtes zijn multifunctioneel inzetbaar en kunnen wij op de meest praktische manieren indelen. Het aantal gasten bepaalt welke ruimtes wij hiervoor gebruiken en hoe wij deze zullen inrichten.
Kunnen jullie ons helpen met de juiste voorbereidingen voor mijn gasten?
Jazeker! Voor aanvang van het evenement stuurt u de informatie over het evenement naar uw deelnemers. Bij aankomst op de locatie wassen gasten eerst hun handen en stellen wij een aantal controlevragen. Daarna hangen ze zelf hun jas in de garderobe. Ons team zorgt voor de wachtrij voor de entree, de afzonderlijke ruimtes en de toiletten.
Hoe worden de pauzes en de lunch geregeld?
Er wordt gewerkt met buffetten waarbij wij u de koffie of lunch overhandigen. Hiervoor werken wij in tijdshifts zodat niemand onnodig hoeft te wachten of andere gasten tegen het lijf loopt.
Is er een ruimte waar wij koffie kunnen drinken of lunchen?
Uw lunch of drankje neemt u mee naar de ruimte waarin de bijeenkomst plaatsvindt. Indien de ruimte beschikt over een eigen terras kunnen uw gasten ook daarvan gebruikmaken.
Hoe kan ik de richtlijnen en RIVM-regels met mijn gasten delen?
Een van onze teamleden zal, zodra iedereen aanwezig is, uw gasten welkom heten en een korte instructie over de voorzorgsmaatregelen geven.
Is het ook mogelijk om break-outsessies organiseren?
Natuurlijk, dat blijft mogelijk! In plaats van dat wij de gasten van ruimte laten wisselen, vragen wij de trainers, sprekers of workshopleiders dit te doen. Hierdoor wordt het aantal bewegingen door de locatie geminimaliseerd en blijft het voor iedereen makkelijker om afstand te houden.
Blijft het mogelijk om de toiletten te gebruiken?
Voor alle toiletten zijn markeringen aangebracht op de vloer, zo kan er veilig worden gewacht. Een deel van de urinoirs is buiten gebruik, om te voorkomen dat gasten te dicht bij elkaar komen. Daarnaast is de frequentie van het schoonmaken verhoogd, hygiëne gaat boven alles!
Hoe gaan jullie om met de hygiëne van de ruimtes?
Meerdere keren per dag worden alle tafels, stoelen en andere oppervlaktes gereinigd. Daarnaast staan er in elke ruimte genoeg handgelflacons en worden de bijbehorende prullenbakken meerdere keren per dag geleegd.
Is het mogelijk om na afloop te borrelen?
Jazeker, hiervoor wordt een borrelbuffet verzorgd.

Mail ons

Stuur een e-mail naar info@restaurantzuiver.nl. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.

Bel ons

Graag staan wij u telefonisch te woord om al uw vragen te beantwoorden. Bel ons op 088 984 83 00.

Bezoek ons

Tijdens een locatiebezoek krijgt u een goede indruk van de sfeer en werkwijze. Restaurant Zuiver heeft een uitstekende bereikbaarheid. U kunt ons bezoeken op onderstaande adressen.

Vlooswijkseweg 1, 3832 RG Leusden
Krommewetering 51, 3543 AM Utrecht

Vragen en contact opnemen

Vul onderstaand contactformulier in

Lunchen en dineren op stijlvolle locaties in de provincie Utrecht

Bekijk onze maatregelen