fbpx

Maatregelen

Maatregelen

Goed nieuws: U bent weer van harte welkom bij Restaurant Zuiver! Maar wat mag en kan er allemaal? Hieronder vindt u alle vragen én antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen u graag verder!

 

Algemeen

Wanneer is Restaurant Zuiver geopend?
Bekijk de actuele openingstijden hier.
Aan welke richtlijnen en voorwaarden moet ik mij houden?
Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als u de locatie betreedt gaat u ermee akkoord dat u uwzelf houdt aan deze regels. Naast de basisregels, zoals 1,5 meter afstand en het dragen van een mondkapje binnen zijn dit de belangrijkste regels waar gasten zich aan dienen te houden:

– Reserveren is verplicht maar kan ook aan de deur.
– Maximaal 2 personen aan een tafel op 1,5 meter afstand met uitzondering van kinderen tot 12 jaar en grotere huishoudens
– Er vindt een gezondheidscheck en registratie plaats.
– Blijf zoveel mogelijk zitten. Verplaats jezelf niet onnodig.
– Betaal zoveel mogelijk contactloos.
– De basisregels blijven gelden, zoals 1.5 meter afstand en het dragen van een mondkapje binnen.

Het complete overzicht van alle geldende voorwaarden vindt u hier.

Moet ik mijzelf registreren voorafgaand aan het bezoek?
Ja, het is voor iedere gast verplicht om zich voorafgaand aan het bezoek te registeren. Ook als u al een reservering hebt gemaakt. U ontvangt van ons een digitale vragenlijst die u kunt invullen.
Hoe gaan jullie om met de 1,5 meter afstand?
We hebben met looplijnen aangegeven waar u mag lopen. Daarnaast vragen wij u om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers, ook als u in de wachtrij staat bij de entree. Ons team mag binnen de 1,5 meter aan uw tafel bestellingen opnemen, uitserveren en afruimen.
Hoe zorgen jullie dat er niet te veel mensen aanwezig zijn?
Wij werken met een beperkt aantal beschikbare tafels. Uiteraard zorgen we hierbij dat u 1,5 meter afstand kunt houden. Wanneer al onze beschikbare tafels bezet zijn, nemen wij geen reserveringen meer aan. We raden aan om tijdig vooraf online een tafel te reserveren.

 

Reserveren

Is reserveren verplicht?
Reserveren is verplicht. Reserveren kan online via onze website en via een mail naar utrecht@restaurantzuiver.nl of amersfoort@restaurantzuiver.nl. Dit kunt u van te voren doen. Wanneer u niet gereserveerd heeft kunt u bij de entree navraag doen voor de actuele beschikbaarheid. Als er beschikbaarheid is kan de reservering ter plaatse worden gemaakt.
Hoe kan ik reserveren?
Reserveren kan online via onze website en via een mail naar utrecht@restaurantzuiver.nl of amersfoort@restaurantzuiver.nl. Voor iedere reservering wordt een tafel binnen en een tafel op ons terras vrijgehouden.
Met hoeveel personen kan ik reserveren?
Het is mogelijk om een tafel te reserveren met een maximum van vier personen. Wanneer u wilt reserveren voor meerder personen (omdat het een gezamenlijke huishouding betreft dat uit meer personen bestaat of ook voor kinderen tot 12 jaar), verzoeken we u om per mail contact op te nemen via utrecht@restaurantzuiver.nl of amersfoort@restaurantzuiver.nl.
Mijn gewenste datum of tijdstip is online niet beschikbaar, kan ik wel reserveren?
Dit betekent helaas dat er geen plek is binnen uw gekozen tijd. We ontvangen u graag op een ander moment!
Is het ook mogelijk om zonder reservering langs te komen?
Wanneer u niet gereserveerd heeft kun u bij de entree navraag doen voor de actuele beschikbaarheid. Als er beschikbaarheid is kan de reservering ter plaatse worden gemaakt.
Kan ik ook een tafel in het restaurant reserveren?
Dat is vanaf 5 juni 2021 weer mogelijk!

 

Hygiëne, veiligheid en gezondheid

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?
We passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kunt u bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de tafels, stoelen en menukaart gereinigd wanneer een gast weggaat.
Welke hygiëneregels gelden er voor gasten?
We verzoeken u om bij de entree en bij een toiletbezoek uw handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen en contactloos te betalen (pin credit card of mobiel). Hierbij is het verplicht een mondkapje te gedragen.
Kan ik gebruik maken van de toiletten?
Jazeker, alle toiletten zijn geopend en worden vaker schoongemaakt. Naar en van het toiletbezoek is het verplicht een mondkapje te dragen.
Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?
Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij klachten hebben, zij zich laten testen en/of thuisblijven.
Hoe weten jullie of alle gasten gezond zijn?
Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en vragen onze gasten dit ook doen. Een van deze maatregelen is: thuisblijven bij klachten. Daarnaast vragen wij iedere gast om de digitale gezondheidscheck in te vullen voorafgaand aan het bezoek.
Moet ik een mondkapje dragen?
het dragen van een mondkapje is een van de basisregels. Als u uzelf binnen ons pand verplaatst is het dragen van een mondkapje verplicht. Zodra u aan een tafel zit is het niet nodig om een mondkapje te dragen.
Hoe kan ik betalen?
We vragen u om contactloos te betalen. Dit kan met een pinpas, credit card of met de smartphone.

 

Bijeenkomsten en vergaderen

Ik wil met collega’s vergaderen, kan dat?
Het is weer mogelijk om voor noodzakelijke vergaderingen of bijeenkomsten bij ons af te spreken. Bekijk hier de geldende voorwaarden. Het is uiteraard van belang dat iedere deelnemer zich aan de geldende basisregels houdt.
Met hoeveel personen kan ik zakelijk bij jullie afspreken?
Het is mogelijk om met maximaal 50 personen bij ons binnen af te spreken als er wordt voldaan aan de voorwaarden die hier terug te lezen zijn.  
Hoe gaan jullie om met de hygiëne van de ruimtes?
Meerdere keren per dag worden alle tafels, stoelen en andere oppervlaktes gereinigd. Daarnaast staan er in elke ruimte genoeg handgelflacons en worden de bijbehorende prullenbakken meerdere keren per dag geleegd.
Ik wil alvast een (bedrijfs)evenement of uitje organiseren, kan dat?
Wat leuk dat u iets wil organiseren. We helpen u hier graag bij en plaatsen graag een optie in de agenda. Omdat we op dit moment niet exact weten welke voorwaarden er op het moment van het evenement van kracht zijn bekijken we t.z.t. samen naar de mogelijkheden.

Mail ons

Stuur een e-mail naar info@restaurantzuiver.nl. Wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met u op.

Bel ons

Graag staan wij u telefonisch te woord om al uw vragen te beantwoorden. Bel ons op 088 984 83 00.

Bezoek ons

Tijdens een locatiebezoek krijgt u een goede indruk van de sfeer en werkwijze. Restaurant Zuiver heeft een uitstekende bereikbaarheid. U kunt ons bezoeken op onderstaande adressen.

Vlooswijkseweg 1, 3832 RG Leusden
Krommewetering 51, 3543 AM Utrecht

Vragen en contact opnemen

Vul onderstaand contactformulier in

Lunchen en dineren op stijlvolle locaties in de provincie Utrecht

Bekijk onze maatregelen